Måndag 19 september 2011

2011-09-19 20:58:55 / 0 kommentarer ..


Hej alla raringar där ute! Hoppas att ni har det bra.

Idag tänkte jag lite extra på min vän som ramlat mot en bänk och skadat revbenet regält. Det är synd om henne, för det gör visst fruktansvärt ont! Jag lider med dig "systra mi"...

Förutom det har jag haft en bra dag. Rätt ointressant om jag ska vara ärlig. På jobbet hände inte så mycket alls. Jag jobbar på med mina listor och det är rätt trevligt.

Efter jobbet åkte jag till Specsavers och provade ut nya glasögon. Jag hittade precis det jag ville ha och är supernöjd. Köpte ett par svarta bågar och ett par silverfärgade. Blir kul när de kommer.

När jag var färdig där åkte jag till affären och strosade på innan jag for hem och lagade mat. Pratade lite strunt med min älskade son och sedan hamnade jag i soffan som en utslagen hjälte.

Det var ganska trist och när jag såg på Facebook att en vän hade börjat med Wordfeud, så var jag tvungen att kolla om det verkligen var så kul som alla säger. Och fasen oxå, det var det ju... Jag har aldrig tyckt om Alfapet, men den har varianten var riktigt kul. Om någon är intresserad heter jag Jenjo72 där i Wordfeud-världen!

Nu måste jag skynda mig tillbaka till soffan för att spela lite mer, och samtidigt se Hollywoodfruar! Ha en bra fortsatt kväll!


Nackdelen med att köra Septemberrundan är att man blir så otroligt sugen på att köra mer. Men jag vet att det inte kommer att bli. Denna vecka hinner jag inte, helgen är fullspäckad och så även nästa. Så Flora Jasmine är på väg att ställas på sin vinterplats. Men OJ OJ OJ vad jag kommer att sakna pärlan!
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!