Måndag 5 september 2011

2011-09-05 19:12:35 / 3 kommentarer ..


Jaha, då var det måndag igen. Måndagar är för mig den klart lättaste dagen på veckan att stiga upp. Jag sover alltid (i stort sett) ut på helgerna och är väldigt utvilad på måndagmorgon när klockan ringer. Samma sak denna vecka. :)

Men det var ingen vanlig dag för mig. För jag var nämligen bara på jobbet till ca 9.40, sedan gick jag iväg till Konferenscentrum uppe på sjukhuset. Jag skulle medverka i Inspirationsdagen för patientsäkerhet, och det var jag oxå. Vissa stunder var det verkligen låååångt ifrån min värld inom NLL, men annat var intressant att lyssna på. Vi hade bla två stycken från Landstinget i Dalarna som föreläste och det var så härligt att höra deras dialekt. Nästan så man började sakna vår vän Christer, som pratar dalmål... ;)

Nåja, efter dagens slut, så åkte jag iväg på Skokanonen. Tänkte se om det fanns något till mig... Och se det gjorde det. Tre par skor hann det bli innan jag tvingade mig att gå ut ur butiken.

Sedan tyckte jag att Hemtex borde få ett besök av mig, så jag åkte dit. Bredvid Hemtex ligger Eurosko... Inte bra, för de där handdukarna jag skulle ha ligger kvar i butiken, men YTTERLIGARE ett par skor fick följa med hem. Nu får det vara sluthandlat på skoaffärer på ett tag.

Sedan har jag hunnit med en Powerwalk (som avslutades i spöregn) och så har jag ätit middag. Jag lagar ju mat efter Vardagsmaten.se och idag var det bestämt att det skulle ätas bacon- och svamppasta. Så det jag gjorde och mycket gott var det oxå!

Nu spelar jag Paul Potts så det dånar i huset och tänker bara ta det lugnt resten av kvällen!

Bilder på mina nya skor bjuder jag på idag:


Köpte nya vinterkängor. Mycket behövligt. Dessa hade kostat 800 kr, men jag fick dem för 400. Ett klipp alltså. Otroligt sköna dessutom.


Köpte nya typ gympadojjor att ha under hösten.


Dessa var ju lite roligare dock... :) Blir nog att ha dem på Western Farm på fredag... :P


Dessa skor fullkomligt skrek "Ta hem oss" när jag gick förbi butiken. Eftersom de var sköna som få skor är, så gick det ju inte att säga nej... Snygga va!?
 


Kommentarer
Anneli

Men ååååå vilka snygga dojjor :) Särskilt den sista...vill oxå ha klack!!...men nä...måste krympa först :(

Vilken bra musik du diggar - förstår att du öser på, han är SÅ bra!!! Snart är det världens bästa fredag med NLL fest o allt :)))

Kraaaaamis :)

2011-09-05 19:28:51

Väldigt snygga skor:) jag skulle också behöva köpa nya skor innan åker till stockholm på fredag.

vi ses under hösten

Kram på dig

2011-09-05 19:31:36
christer

nästan saknade hmmm

2011-09-05 19:50:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!