Onsdag 14 september 2011

2011-09-14 19:12:49 / 0 kommentarer ..


Jag måste bara få göra som alla andra... Klaga på vädret... Nog är det väl ändå att det aldrig kan ta och sluta regna! Man blir ju fruktansvärt less på det här. Jag vill vara ute. Jag vill höststäda. Jag vill promenera. Jag vill ta vackra höstkort i skogen. Men det går ju inte. SUCK.

Jag kan inte säga att dagen har varit perfekt. Inte som igår. Har känt mig lite mer less och rent ut sagt gnällig. En fördel med det är att det har ringt TRE försäljare till mig och jag har hyvlat av dem som man hyvlar ost till en limpmacka. Jag, som i vanliga fall nästan inte alls kan säga nej till telefonförsäljare, har förklarat för alla tre att jag inte är intresserad.

Den sista stackaren lär tycka att jag är en jävla bitch. Han ringde på hemtelefonen, men bara tre signaler, sedan la han på precis när jag svarade. Jag, som hade släppt allt jag hade för att hinna till telefonen, exploderade. Men vad kunde jag göra...? Inget, för han var ju inte kvar. MEN... Si då gick det ca en timme och så ringde han igen! Jag vet då inte ens varifrån han ringde men jag förklarade, i mycket ilsken ton, att hade han inte tid att låta mig hinna till telefonen första gången, så kan han ta vad det nu var han ville att jag skulle köpa, och stoppa upp det någonstans. Väldigt olikt mig, men jag mådde gott efteråt... ;)

Efter jobbet idag, åkte jag till mamma och gav henne alla hennes nya kläder som jag köpte igår. Hon blev mycket nöjd och glad över dem! Så det var ju lyckat. Sedan for jag hem och har småpysslat lite här hemma. Hade tänkt börja i gästrummet då jag har fått klartecken från Mikael, men jag orkar inte idag. Jag vill vara glad och lycklig när jag gör det!

Så nu tänker jag krypa ner i soffan och läsa. Det blir nog en skön avslutning på dagen...


Min blomma, som faktiskt blommade, i somras! :)
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!