Onsdag 28 september 2011

2011-09-28 20:14:38 / 1 kommentarer ..


Jag är här, men jag har inte riktigt haft inspirationen att blogga. Det händer inget särskilt hos mig och jag har låtit kameran stå i flera dagar.

Jag stiger upp kl 5 och gör mig i ordning. Far till jobbet och gör nytta hela dagen. Åker hem, äter middag, fixar hemma, promenerar och går i säng vid 21.30 för att hinna läsa innan jag slocknar...

Imorgon ska jag på en Synnergiutbildning på jobbet. På kvällen ska jag börja i en kör och det ser jag fram emot! Riktigt kul ska det bli.

På fredag slutar jag 12 och tänker göra lite ärenden för att sedan bjuda på en trerätters här hemma. På lördag blir det IKEA och på söndag en städ och pysseldag.

På måndag har jag date med min dotter på stan, vilket jag gruvar mig för. Och det enbart av den anledningen att det kommer bli dyrt... ;)

Så där. Då vet ni vad som händer hos mig!
 

Kommentarer

Men mamma, nu tycker jag att du går händelserna i förväg.. Vem har sagt någonting om att det kommer bli dyrt ? ;)

2011-09-28 22:15:14
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!