Onsdag 7 september 2011

2011-09-07 19:54:44 / 0 kommentarer ..


Snart går telefonkatalogen iväg på tryck inför 2012. Många sidor ska uppdateras. Det betyder mycket jobb för Jenny. Så dagarna på jobbet går otroligt fort. Jag klagar inte, inte alls, men det är ändå faschinerande hur fort det kan gå ibland.

När jag kom hem lagade jag middag. Kokt torsk med gräddsås. Kan säga till dig Ullis, att det smakade riktigt gott. Jag satte en av mina favoritkryddor, Persilade, i såsen och det var som pricken över i!

Jag har även hunnit med en promenad. Min ljudbok är riktigt spännande och jag ville nästan inte gå hem... :) Sedan har jag även hunnit baka en blåbärs/björnbärs-paj till Mikael. Han ska iväg med grabbarna från jobbet, ut till en stuga på Kallaxön imorgon, så jag har bakat till dem.

Jag har även tittat lite på tv och givetvis suttit en del vid datorn... Mathias håller på att fixa ett nytt dataspel till mig. Det heter GTA och nu är det snart klart, så då blir det spela av för hela slanten! :) Hoppas jag gillar det bara... ;)

Det har ju tyvärr varit en hemsk flygolycka idag. Ett helt hockeylag i Ryssland har omkommit och bland dem en av våra svenska stjärnor. Stefan Liv. 30 år och gift småbarnspappa... Så otroligt tragiskt. Mina tankar till hela hans familj och hans vänner. RIP.

Idag bjuder jag på fyra slumpartade bilder från sommaren:








 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!