Söndag 11 september 2011

2011-09-11 20:55:08 / 0 kommentarer ..


Idag är det 10 år sedan tornen i USA rammades av flygplan. Jag vet exakt var jag var när det inträffade. Växeln var då i Luleå, och jag satt på min plats. Brittis hade rast och satt i fotöljen bredvid och jag slog upp Aftonbladet på nätet. Då fick jag se rubrikerna och jag och Brittis var helt chockade över det som hände...

Annars idag är det ju söndag och en rätt slapp dag. Vi steg inte upp förrän vid 10.30 och åt frukost. När vi satt där bestämde vi att ta en båttur, eftersom det inte regnade. Sagt och gjort och vi packade ihop våra saker och for iväg.

Idag valde vi att fara till Klubbviken. Det är ju stängt där, så då kan man stanna vid bryggorna utan att det kostar. Så vi gick en promenad runt på ön innan vi återvände till båten för att fika och slappa. Vägen hem körde vi förbi Lövskär och runt Granudden. Förmodligen var det sista båtturen för denna sommar.

Vi svängde in på Ica Maxi på vägen hem och jag handlade till mamma. Efter att ha lämnat alla saker hemma åkte vi då till henne. Mikael klippte gräset där och jag satt och samtalade med mamma. Hon hade en bra dag idag, så det kändes riktigt bra... :)

Väl hemma kom Fian förbi en snabbis. Hon var oxå på bra humör och hade det bra, så då blev det som om hela dagen blev en riktigt bra dag ändå! Alla var på bra humör idag! :)

Efter middagen har vi hamnat vid varsin dator och snart blir det att avsluta kvällen och helgen med lite tv. Hoppas ni andra haft en bra helg, för det har då verkligen jag haft!

Lite bilder från idag:


De har byggt upp många stugor bakom själva restaurangen. Med utsikt mot farleden.


Det var molnigt och disigt när vi kom till Klubbviken, men det var ändå rätt varmt.


Otroligt många vackra flugsvampar såg vi. Så jag sprang runt och fotade och fotade, tills Mikael blev superless... ;)


Röda och fina...


...men väldigt giftiga.


Inte ens på Klubbviken kan jag släppa mobilen och Facebook... :S


När vi kom tillbaka till båten, så tittade solen fram och det blev riktigt fint väder!
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!