Tisdag 20 september 2011

2011-09-20 20:33:46 / 1 kommentarer ..


Jag hade en hemsk natt, natten mot idag. Jag sov drygt 2 timmar och var vaken från kl 02.00. Det började med att jag vaknade av kryp i benen. Jag får det ibland och det känns fruktansvärt. Tillslut gick jag upp och vandrade runt i huset lite och smorde in benen med tigerbalsam. Då gick det tillslut över, men då var jag ju pigg! Sedan började tankarna att vandra och då är det ju omöjligt att somna. Så när klockan ringde kl 5 steg jag tacksamt upp.

På jobbet har det gått ganska bra idag. Jag har varit seg och som i en dimma, men det har ändå gått bra. Jobbar på med mina listor och tycker det är kul, så då ska jag inte klaga.

När jag slutade åkte jag och Mallan iväg till stan och mötte upp Lena och så gick vi på Allstar. Där väntade vi in Ingela och sedan åt vi en mycket god middag coh surrade bort några timmar. Vi har ju varit vänner i 26-27 år, så vi känner varandra ganska väl! :)

Efter middagen åkte jag hem och har packat upp lite saker som kom i posten. Mina nya fönsterlampor och gardiner. Kul!

Nu blir det soffan och Wordfeud resten av kvällen. Vilket inte är länge, eftersom jag ska isäng tidigt idag.

Hade bara lill-kameran med mig ikväll. Det blev några kort, även om jag inte kan skryta om dem. Lena är som vanligt omöjlig att knäppa en perfekt bild på... ;)


Detta blev bästa bilden på henne, när hon knäppte kort på mig... :P


Mallan.


Och den skadade Pling!


Lenas mat!


Min mat.


Ingela och Mallans mat. Fast de hade ju varsin portion förstås...
 

Kommentarer
Ingela

Tack för en trevlig o rolig kväll :) Maten var otroligt god och den blev ju bra på bild oxå, vilket jag inte kan säga om en del andra bilder... :)

2011-09-21 15:17:51
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!