Tisdag 6 september 2011

2011-09-06 21:36:12 / 0 kommentarer ..


Idag gick verkligen dagen fort. I morse hände det saker, helt arbetsrelaterat, som gjorde mig rent ut sagt fly förbannad. Det här med information och kommunikation låter så enkelt, men det är ändå så svårt. Om det dyker upp ett fel, så måste man väl kunna meddela de berörda... Nåja, det kanske blir bättring.

Hela förmiddagen höll jag på med att tjafsa med allt det där. Sedan hade jag chefen som satt inne på kontoret med mig, eftersom hennes rum var upptaget. Det är ju trevligt med besök, men hon ger mig ju jobb hela tiden så jag hann knappt med det jag skulle göra. Eller rättare sagt hann jag inte, så det blir att fortsätta imorgon.

Ja, som ni hör, så har min arbetsdag gått i ett hastigt huj, men lika glad är jag för det. Jag har ju hellre tusen saker i elden, än att sitta och vänta på att dagen ska ta slut.

När jag kom hem så fixade jag middagen (Kardemummakyckling som var mums). Sedan hamnade jag vid datorn. Jag installerade The Sims 3, ett spel alltså... Inte bra... Inte bra, alls... Jag har ju så svårt att slita mig när jag väl sätter igång med ett spel. Sofia ringde och ville ha hjälp med läxan och jag fick avbryta spelandet, men vad gör man inte för sina barn... ;)

Jag har oxå hunnit med en promenad. Jag älskar hösten. Sommaren är underbar och man slipper frysa osv... Men jag fullkomligt ÄLSKAR hösten. Det är mörkt ute, man kan tända ljus, det är inte vinterkallt ännu och man riktigt känner hur frisk luften känns. Så min promenad var mycket underbar.

Nu ska jag ta och fixa allt klart innan jobbet imorgon. Hoppas ni alla oxå haft en bra dag!


En av de bästa sakerna i vårt hus, kaminen... Jag och katterna älskar att ligga framför brasan och njuta av värmen... :)
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!